مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-24اقتصادي

توسعه ایستگاه های هواشناسی استان ها طی برنامه 5 ساله


طی یک برنامه پنج ساله در تمام استان ها توسعه ایستگاه های هواشناسی را براساس طرح شبکه سازمان در دستور کار داریم که این ایستگاه ها شامل ایستگاه های ویژه پایش گرد و خاک و باران سنجی است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: طی یک برنامه پنج ساله در تمام استان ها توسعه ایستگاه های هواشناسی را براساس طرح شبکه سازمان در دستور کار داریم که این ایستگاه ها شامل ایستگاه های ویژه پایش گرد و خاک و باران سنجی است.

سحر تاج بخش امروز در حاشیه سفر به گیلان و دیدار با استاندار، با قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در توجه به ارتقای جایگاه و فعالیت های هواشناسی استان، اظهار کرد: سازمان هواشناسی نقش مهمی در برنامه ریزی و رشد تولید انواع محصولات کشاورزی دارد.

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی درست بحران ها در گیلان از سوی سازمان هواشناسی، گفت: گیلان یکی از استان های مهم به لحاظ هواشناسی است و ایستگاه های حائز اهمیتی در این استان وجود دارد، زیرا هر ساله شاهد بروز بلایای طبیعی به مانند سیل، زلزله و برف در گیلان هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر لزوم توجه به نگهداری صحیح از ایستگاه های هواشناسی در گیلان، بیان کرد: در این استان 14 ایستگاه هواشناسی مستقر است و براساس آمار هر ساله هشت میلیارد تومان برای نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ایستگاه های هواشناسی استان ها طی برنامه 5 ساله

توسعه ایستگاه های هواشناسی استان ها طی برنامه 5 ساله